محصول به سبد خرید اضافه شد
0

نرم افزارحسابداری به زبان عربی

تاریخ: 19 دسامبر 2020
بازدید: 1,272

معرفی نرم افزار حسابداري به زبان عربي شرکت سکان

در دنیا امروز ارتباط با کشورهای خارجی بسیار مهم است. اهمیت این موضوع زمانی روشن میشود که شما قصد سرمایه گذاری در یک کشور خارجی دارید و یا شرکای تجاری شما عرب زبان هستند. برای تعامل بیشتر باید به زبان آن ها مسلط باشید و بتوانید به راحتی حسابداری شرکت خود را انجام بدین و با شرکای خود به اشتراک بگذارید. استفاده از یک نرم افزار حسابداری که بتواند از چند زبان پشتیبانی کند بهترین انتخاب برای رونق تجارت شماست. در این مقاله سعی داریم مزیت های یک نرم افزار حسابداري به زبان عربي را برایتان توضیح دهیم.

تیم فنی و مهندسی سکان همواره در جهت رفع نیازهای حسابداری تمام آحاد جامعه کوشیده است تا با طراحی و توسعه نرم افزار های حسابداری بتواند از ایجاد مشکلات اقتصادی که کسب و کارها با آن ها روبرو میشوند جلوگیری کند.

یک راه عالی برای توسعه اشتغال در کشورهای عربی

زمانی که شما مایل هستید در کشورهای عربی سرمایه گذاری کنید و در آن جا شرکت یا دفتری داشته باشید مقرون به صرفه است که از افراد بومی استفاده کنید. این افراد به زبان عربی صحبت می کنند پس بهتر است برای جلوگیری از بروز خطاها و مشکلات از نرم افزاری استفاده کنید که به زبان عربی طراحی شده است. نرم افزار حسابداري به زبان عربي مانند همه نرم افزارهای حسابداری دیگر عمل کرده و تمامی امکانات یک نرم افزار حسابداری را در اختیار شما قرار میدهد.

شاید شما با خود بگوید که من قصد تجارت با تجار کشورهای عربی را ندارم، در مناطق جنوبی ایران زندگی میکنم و زبان عربی من بهتر از زبان فارسی است، برای رسیدگی به امور مالی خود نیاز به نرم افزار حسابداري به زبان عربي دارید. شاید قصد مهاجرت به کشورهای عربی را داشته باشید و می خواهید در آنجا به عنوان حسابدار استخدام شوید و به دنبال یادگیری نرم افزاری هستید که به زبان عربی طراحی شده باشد تا بتوانید سریع تر به هدف خود برسید.

اهمیت ساخت یک نرم افزار حسابداری به ایجاد زیرساخت های درست در آن، توانمند بودن برنامه و پشتیبانی چندین زبان برای استفاده راحت تر حسابدارن ومدیران کسب و کار است. مهم ترین مزیت نرم افزارحسابداری سکان از دیگر نرم افزارها امکان تبدیل نرخ ارزی و تعیین چند ارز متفاوت در آن است .

اگر شما نیاز به یک نرم افزار جامع و یکپارچه برای رسیدگی به تمامی امور مالی و حسابداری خود و محاسبه خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ، تولید و قیمت تمام شده دارید می‌توانید از سکان استفاده کنید.

چه امکاناتی نرم افزار حسابداري به زبان عربي سکان در اختیار شما قرار میدهد؟

این نرم افزار می تواند انواع گزارش ها و صورت های مالی از جمله گزارش سود و زیان و ترازنامه ایجاد کند که برای بررسی سود و زیان کسب و کار ضروری است. همچنین می‌توانید فعالیت ‌ها یا تراکنش ماه ها و سال‌های قبل را با تراکنش های جدید مقایسه کنید، که می‌تواند به شما در تجزیه و تحلیل و رشد کسب‌ و کار، روند فروش، و سایر معیارهای کلیدی که برای تصمیم‌گیری آگاهانه برای آینده تجارت خود نیاز، کمک کند.

  • مدیریت امور مالی :

بررسی حساب های شخصی کار آسانی است، اما حسابداری یک شرکت بزرگ کار بسیار سختی است. یک اشتباه، آخرین اشتباه شماست. استفاده از قلم و کاغذ ممکن است خوب باشند، اما نرم افزار حسابداری عملکرد بهتری را در اختیار شما قرار میدهد. نرم افزار حسابداری داده های مالی شما را در یک مکان سازماندهی و ذخیره می کند. به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی که خواستید یک دید کامل از عملکرد مالی کسب و کار خود داشته باشید.

  • ثبت صورت حساب ها را خودکار کنید:

برای حفظ جریان نقدینگی و رشد کسب‌وکارتان، باید به‌موقع صورت‌حساب مشتریان را دریافت کنید. هر چه بیشتر صبر کنید، ممکن است جمع آوری آن سخت تر باشد. بهترین نرم افزار حسابداري به زبان عربي به شما امکان می دهند صورتحساب ها را خودکار کنید. می‌توانید صورت‌حساب‌های تکراری ایجاد کنید و پرداخت‌های آنلاین را مستقیماً از فاکتورها بپذیرید. همچنین می توانید فاکتورهای پرداخت نشده خود را پیگیری کنید و برای پرداخت های اولیه تخفیف ارائه دهید.

  • بررسی هزینه ها:

یک اشتباه رایج حسابداری عدم ردیابی دقیق هزینه های کسب و کار است، و در آخر با کمبود جریان نقدی مواجه می شوید زیرا هزینه ها خارج از حد معمول هستند. نرم افزار حسابداری می تواند با ردیابی خودکار هزینه ها به شما در جلوگیری از این سناریو کمک کند. با این نرم افزار، می توانید رسیدها را ثبت کنید، همچنین خدمات ارائه شده و هزینه های انجام شده از طرف مشتریان را پیگیری کنید.

  • تطبیق حساب های بانکی:

 یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداري به زبان عربي ، امکان ارتباط با حساب های بانکی شما است. با استفاده از آن، می توانید به صورت مستقیم از نرم افزار حسابداری خود به صورت حساب های بانکی خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید تراکنش های بانکی را به صورت خودکار مطابقت داده و تطبیق دهید.

  • محاسبه مالیات:

ثبت مالیات به اندازه کافی پیچیده است، بسیاری از بهترین نرم افزارهای حسابداری به طور خودکار مالیات بر ارزش افزوده را محاسبه کرده و فرم های مالیاتی را برای شما آماده می کنند.

  • گزارش گیری:

همانطور که شما کسب و کار خود را اداره می کنید، نرم افزار حسابداری داده های زیادی را از طریق یکپارچه سازی باCRM  و سایر برنامه های تجاری شما جمع آوری می کند. این به شما درک عمیقی از کسب و کارتان می دهد. اکثر نرم افزارهای حسابداری عملکردهای گزارش دهی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد به راحتی داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و عملکرد را پیگیری کنید.

  • مدیریت موجودی:

چه یک فروشگاه کوچک دارید یا فقط به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید، باید فهرست موجودی کالاها را حفظ کنید. شما نمی خواهید یک محصول پرفروش تمام شود یا محصولی را بخرید که تقاضای برای آن نیست. نرم افزار حسابداري به زبان عربي می تواند به این امر کمک کند، حتی فرآیند سفارش گیری را خودکار می کند. با نرم‌افزار حسابداری، می‌توانید محصولات فروخته شده را پیگیری کنید، تاریخ سفارش های مجدد را تنظیم کنید، و گزارش‌هایی در مورد اینکه کدام اقلام به خوبی فروخته می شوند و کدام‌ها خوب نیستند را تهیه کنید.

  • همکاری آسان با حسابدار:

وقتی از نرم افزار حسابداری استفاده می کنید، صورت های مالی شما در یک نرم افزار سازماندهی می شود. رسیدها ثبت می‌شوند، فرم‌های مالیاتی بایگانی می‌شوند و موجودی‌ها بررسی می‌شوند. میتوان پورسانت هر بازاریاب را در فاکتورهای جداگانه ای ثبت کرد. با نرم افزار حسابداری به زبان عربی میتوان به هر تعداد کاربر دسترسی داد. اسناد و تمامی گزارشات را میتوان به سیستم اتوماسیون اداری انتقال داد.

  • دسترسی شبانه روزی:

 این بدان معناست که می توانید در هر زمان از شبانه روز میزان فروش و عملکرد هر قسمت را بررسی کنید، زمان پرداخت چک ها و بدهی ها را مشاهده کرد.

قبل از خرید نرم افزار حسابداری در مورد نیازهای خود فکر کنید.

 سپس جستجوی خود را بر روی سه یا چهار مورد ضروری متمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا جستجو بهتری داشته باشید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

اکنون که با چیستی نرم افزار حسابداری و اینکه چرا باید از آن استفاده کنید آشنا شدید، مهم است که بدانید هنگام انتخاب سیستم به دنبال چه ابزارها و ویژگی هایی باشید. تقریباً تمام نرم افزار حسابداري به زبان عربي برای اطمینان از عدم سرقت اطلاعات از گزارش های حساب های دریافتنی، حساب های پرداختنی و تراکنش های بانکی استفاده می کنند. برخی نیز شامل مدیریت موجودی، مدیریت پروژه، ردیابی زمان و ابزارهای حقوق و دستمزد هستند. این ویژگی‌ها معمولاً در برنامه‌های پیشرفته وجود دارند. در اینجا برخی از عناصر اصلی نرم افزار حسابداری سکان آورده شده است.

سیستم‌های حسابداری باید بتوانند صورت‌حساب‌ها را مدیریت کنند، بدهی‌های مشتریان را پیگیری کنند. برخی از ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداري به زبان عربي ، که باید به دنبال آنها باشید بیان شده است.

    پردازش فاکتور: حداقل نرم افزار حسابداری باید بتواند صورتحساب ها را مدیریت کند. وقتی پولی از کسی طلب دارید، باید بدانید که از چه کسی، چقدر و چه زمانی باید انتظار پرداخت داشته باشید. همه سیستم های حسابداری به شما امکان چاپ فاکتورها را می دهند و اکثر آنها به شما امکان می دهند آنها را ایمیل کنید. نرم افزار باید مشخصات مشتریان از قبیل نام، شماره حساب، کد پستی و آدرس فیزیکی را ذخیره کنند. نرم افزار حسابداری سکان  این امکان را به شما میدهد تا بتوانید فاکتورها را پرینت گرفته و نگهداری کنید.

    صورتحساب خودکار: فاکتورها به صورت خودکار برای مشتریان شما ارسال میشوند. پیام های برای یادآوری پرداخت صورت حساب ها برای مشتریان ارسال میشود. این امر تضمین میکند که شما کمتر دچار خسارت شوید و با مشکلاتی از قبیل کمبود بودجه مواجه نشوید.

فرایند پرداخت: نرم افزار حسابداری سکان به مشتریان شما این امکان را می‌دهد که با کلیک بر روی لینک صورت‌حساب الکترونیکی که برایشان ارسال می‌کنید، صورتحساب‌های خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.این روش مزایا زیادی برای حسابدران دارد، زمان کمتری برای بررسی چک ها و فاکتورها اختصاص می‌دهند، از صحت پرداخت ها می توان اطمینان حاصل کرد.

تسعیر نرخ ارز: به فرایند تبدیل دو واحد پولی به یک دیگر تسعیر نرخ ارز میگویند. با نرم افزار حسابداری سکان میتوانید تبدیل نرخ را انجام بدهید و میزان سرمایه خود را هم به دلار و هم به ریال ارزیابی کنید.

یادداشت پایانی :

استفاده از یک نرم افزار حسابداری بین المللی برای رشد تجارت و درآمد بیشتر انتخاب مناسبی است. نرم افزار حسابداري به زبان عربي که توسط تیم سکان ارائه شده است را میتوان با قیمتی مناسب تهیه کنید و با آموزش های این تیم به راحتی از نرم افزار استفاده کنید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. برای گرفتن مشاوره و راهنمایی حتما با ما در ارتباط باشید.

برچسب‌ها:

T-manager

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزار حسابداری سکان می باشد. طراحی و پشتیبانی توسط:گروه بین المللی سما

 

question