محصول به سبد خرید اضافه شد
0

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

دسته‌بندی: حسابداری
تاریخ: 23 دسامبر 2020
بازدید: 1,035

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سکان

هر کسب و کاری نیاز به یک چیدمان منظم و اساسی در مورد اسناد خود دارد و اگر شما هم در کارهای پیمانکاری، ساخت و ساز ساختمان و یا سایر مشاغل پروژه ای خود دچار سردرگمی شده اید، قطعا برای سر و سامان دادن به کسب و کار خود به یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری یا نرم افزار حسابداری ساختمان سازی و حسابداری پروژه ای نیاز دارید.

در این بین چندین نرم افزارحسابداری برای رسیدگی به این امور طراحی شده و در بازار موجود است هر یک از این نرم افزارهای پیمانکاری ممکن است جامعه خاصی را مورد هدف قرار داده باشد.

تعدادی از آنها ویژه حسابداران طراحی شده اند و کسانی مانند افراد معمولی، پیمانکاران، سازندگان و مدیران پروژه که آشنایی چندانی با حسابداری دو طرفه و ثبت سند حسابداری ندارند نمی‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

و برخی دیگر از نرم افزارهای پیمانکاری هم اگرچه امکاناتی برای کارهای پیمانکاری، ساخت و ساز و پروژه دارند اما از امکانات حسابداری مورد نیاز حسابداران برخوردار نیستند و قابلیت ارائه گزارش‌های مفید حسابداری را ندارند، اما هستند نرم افزارهایی که هم برای حسابداران و هم برای غیرحسابداران قابل استفاده هستند.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سکان با بهره گیری از بهترین متدهای روز و بررسی‌های فراوان اقدام به تولید یک نرم افزار ساده، جامع و کابردی برای تهیه صورت‌های مالی و رسیدگی به اسناد مهم کسب و کار و هر آنچه که شما از یک نرم افزار حسابداری می‌خواهید کرده است .

 

 

برچسب‌ها:

T-manager

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزار حسابداری سکان می باشد. طراحی و پشتیبانی توسط:گروه بین المللی سما

 

question