محصول به سبد خرید اضافه شد
0

نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال

معرفی نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال

گسترش شبکه های مجازی و استفاده روزانه میلیون ها کاربر از اینترنت، سبب شده است تا رویکرد جدیدی از کسب و کارها ایجاد شود. داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا بتوانید با مشتریان خود در هر جای دنیا ارتباط داشته باشید و با این روش مدیریت بهتری بر روی کسب و کار خود داشته باشید. اما برای مدیریت کردن یک کسب و کار و یک وب سایت، نیازمند نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال خواهید داشت. این نرم افزارها به دلیل قابلیت استفاده در حالت های مختلف به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان بتوانید بخش های مختلف سیستم مالی و حسابداری خود را مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا علاوه بر کارهای روزانه و خریدهایی که به کمک مشتریان و حضوری انجام می شود را در کنار خریدهای مجازی و اینترنتی خود، مدیریت کنید و کارهای حسابداری را ساده تر کنید.

معرفی نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال

نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال چیست؟

پرتال یک سامانه ساخت فروشگاه اینترنتی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یک وب سایت فروشگاهی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. استفاده از این سرویس بسیار ساده است، اما برای اینکه بتوانید مدیریت درستی بر روی هزینه های خود داشته باشید، نیازمند یک سیستم حسابداری منسجم خواهید بود. برنامه سکان با داشتن ویژگی های منحصر به فرد به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید وب سایت خود را برای انجام کارهای حسابداری و بررسی انبار به صورت مستقیم به این نرم افزار حسابداری متصل کنید و تمام کارهای سایت را به کمک آن انجام دهید. این برنامه با هماهنگ کردن سیستم خرید و فروش وب سایت با برنامه سکان به شما کمک می کند تا هزینه های مدیریت سایت و کسب و کار خودتان را کاهش دهید و با این روش سرعت انجام امور حسابداری خود را افزایش دهید.

مزایای نرم افزار حسابداری سکان

سیستم حسابداری سکان با داشتن امکان فوق العاده و رابط کاربری ساده به شما کمک می کند تا بتوانید  نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال خود را ایجاد کنید. این پلتفرم با وجود امکانات زیاد خود، سبب می شود تا بتوانید تمام نیازهای حسابداری خود را در قالب یک برنامه و به صورت کاملا یکپارچه در اختیار داشته باشید.

قابلیت مدیریت انبار

در کنار برنامه حسابداری، این نرم افزار می تواند سیستم انبارداری شما را نیز به شکل هوشمندی مدیریت کنید. به کمک این برنامه می توانید با خیال راحت میزان خرید و فروش فیزیکی و مجازی خود را کنترل کنید و محصولات موجود در انبار را نیز در قالب یک برنامه در اختیار داشته باشید. همچنین این نرم افزار امکان صدور فاکتور، حذف کردن اجناس خریداری شده از انبار و نمایش میزان موجودی روزانه را نیز در اختیار شما قرار می دهد که سبب می شود مدیریت کردن کسب و کار برای شما ساده تر شود.

سیستم مدیریت بازاریاب ها

نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال به شما این اجازه را می دهد تا به صورت یکپارچه، بازاریاب های خودتان را نیز کنترل کنید. این سیستم با ایجاد کردن سطح دسترسی و تعریف میزان سود و زیان و فروش محصولات می توانید مدیریت درستی بر روی هزینه ها و درآمدهای خود داشته باشید. این سیستم علاوه بر بخش ثبت، دارای سیستم گزارشگیری فوق العاده ای نیز است و سبب می شود تا بتوانید در هر جایی به صورت نموداری یا تفصیلی گزارش های عملکرد هر فرد یا تمام بازاریاب های خود را بدست آورید.

معرفی نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال

فروشگاه ساز اینترنتی

نرم افزار حسابداری اتصال به پورتال به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در دنیای اینترنتی نیز راه اندازی کنید. با همکاری تیم پرتال شما عزیزان به کمک نرم افزار حسابداری سکان می توانید کسب و کار خود را در فضای مجازی نیز گسترش دهید. به کمک این بخش می توانید یک وب سایت را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی راه اندازی کنید و از این طریق کسب و کار خودتان را گسترش دهید. این ویژگی به شما کمک می کند تا یک سایت مناسب بر اساس نیاز و نوع محصولاتی که به فروش می رسند را ایجاد کنید و مدیریت آن را نیز به کمک برنامه حسابداری سکان انجام دهید.

عوارض و مالیات ارزش افزوده

یکی از مهم ترین بخش های یک سیستم حسابداری، قابلیت مدیریت هزینه ها و مالیات می باشد. به کمک این سیستم حسابداری می توانید به آسانی برگه های مالیاتی خود را آماده کنید. این سیستم به صورت هوشمند و یکپارچه در قالب گزارش های مالی و سالی می تواند میزان سود، ضرر و درآمد کلی کسب و کار را در اختیار شما قرار دهد.

معرفی نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال

چرا باید از نرم افزار حسابداری اتصال به پرتال استفاده کرد؟

در حالت کلی شما برای اینکه بتوانید یک کسب و کار را ایجاد کنید باید سیستم حسابداری مناسبی را نیز برای آن در نظر بگیرید. گسترش دادن کسب و کار در حوزه فضای مجازی کار بسیار سختی است و راه اندازی یک بخش جدید، می تواند هزینه های مدیریتی زیادی را برای شما داشته باشد، به همین دلیل داشتن یک برنامه حسابداری جامع که امکان اتصال آن به پرتال وجود داشته به شما کمک می کند تا در هزینه های حسابداری و زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین این برنامه به شما کمک می کند، در کمترین زمان ممکن تمام محصولات مورد نظر خود را در سایت خود به نمایش درآورید و دیگر نگران طراحی سایت یا کامل کردن بخش های مختلف وب سایت خود نباشید.

سیستم حسابداری سکان با همکاری فروشگاه ساز پرتال به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک کسب و کار حرفه ای در دنیای مجازی نیز مدیریت کنید. وجود قابلیت های مدیریت سایت از راه دور،  ثبت انواع پیش فاکتورها، امکانات گزارش گیری و مدیریت چند انباره و بسیاری از ویژگی های دیگر به شما کمک می کند تا بتوانید حوزه های مختلف کسب و کار خود را در قالب یک برنامه مدیریت کنید. این شیوه همچنین سبب می شود تا به مرور زمان بتوانید نقاط قوت و ضعف هر کدام از قسمت های کاری خود را نیز بهتر درک کنید و برای رشد بهتر کسب و کار خود تلاش کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی در مورد نرم افزار حسابداری متصل به پرتال میتوانید فرم زیر را کامل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزار حسابداری سکان می باشد. طراحی و پشتیبانی توسط:گروه بین المللی سما

 

question