محصول به سبد خرید اضافه شد
0

نرم افزار حسابداری کردی (کوردی)

تاریخ: 6 دسامبر 2020
بازدید: 1,196

نرم افزار حسابداری کردی (کوردی) یک نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد ؟

چرا شما به نرم افزار حسابداری سکان نیاز دارید؟ آموزش نرم افزار حسابداری سکان 

قدم اول برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما انتخاب یک نرم افزارحسابداری ساده در عین حال کاربردی است چرا که برنامه اکسل به ابزار عملی برای اداره کردن امور اساسی حسابداری کسب و کارهای کوچک تبدیل شده است و درست است که صفحات گسترده می‌توانند برای راه اندازی مفید باشند، اما مدیریت هرچه بهتر زمان در عصر جدید برای ورود اطلاعات مالی مهم کسب و کارتان اهمیت بسزایی دارد.

شاید در شروع کسب و کار خود به اهمیت این موضوع پی نبرده باشید اما با گذشت زمان و بیشتر شدن معاملات و مشتریان خود به این گزینه پی‌میبرید که برای نظم دادن به اطلاعات مالی و مالیاتی خود به یک نرم افزار جامع و کاربردی در عین حال ساده نیازمندید.

نرم افزار حسابداری سکان کوردی طوری طراحی شده است که با کسب و کار شما متناسب شود.

بدین صورت که اطلاعات با دقت بررسی می‌شود و در وقت و زمان شما در ورود اطلاعات صرفه جویی می‌شود و زمان طلایی شما هدر نمی‌رود، در نتیجه پرونده های دقیق تری دارید.

گزارش‌های آماده با چند کلیک گرفته می‌شوند و اطلاعات گسترده و دقیق در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکان تنظیم کدهای پیش فرض بصورت دلخواه در سه سطح
•امکان تعیین بازاریاب مرتبط بازرگانی با فاکتور ها و ثبت خودکار پورسانت ها
• امکان تعیین نحوه ی پرداخت وجه فاکتور و تعیین خودکار تاریخ تسویه
• امکان گزارش صورت حساب مشتری مشتمل بر کلیه ی عملیات مالی و ریز عملیات بازرگانی
• امکان صدور همزمان یا غیر همزمان اسناد مالی نرم افزار بازرگانی
• امکان انجام عملیات بازرگانی ارزی و ریالی و ثبت اسناد مالی مرتبط به صورت خودکار
• امکان گزارش سود و زیان عملیات بازرگانی محموله طرف حساب های خاص
• امکان تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت
• امکان ارائه دسترسی های دلخواه مدیران و کاربران
• امکان ثبت مالیات بر ارزش افزوده
• امکان ثبت زمانبندی های تحویل کالا و گزارش های مرتبط
• ارسال تمامی فرم ها و گزارشات به سیستم اتوماسین اداری
• ثبت فاکتور، استعلام، قرارداد و تعدیلات خرید
• ثبت فاکتور، پیش فاکتور، قرارداد و تعدیلات فروش
• امکان تنظیم بخش های مختلف برنامه
• امکان ثبت خرید و فروش به صورت عمده و جزیی
• امکان ارائه گزارشات کامل انبار و کالاهای کم فروش و پرفروش
• امکان ثبت مشخصات اشخاص به صورت کامل
• امکان اعلام سررسید چک
• امکان قابلیت استفاده چند کاربر هم زمان
• امکان ارائه گزارشات دقیق مورد نیاز حسابداران

نرم افزار حسابداری به زبان کردی چه ویژگی های دارد؟

اغلب نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار به زبان فارسی طراحی شده اند و نرم افزارهای دیگه به زبان انگلیسی می باشند. افرادی که به زبان های دیگری تسلط دارند اغلب برای استفاده از این نرم افزارها به مشکل بر میخورند. نرم افزار حسابداری به زبان کردی به دقت و بر اساس دستور زبان کردی و همچنین استفاده از کلمات کردی طراحی شده است تا به افرادی که زبان مادری آنها کردی میباشد کمک کند تا بتوانند حساب های خود را به دقت بررسی کنند. تیم فنی و مهندسی سکان تمام تلاش خود را کرده تا بتواند نرم افزار مناسبی طراحی کند تا کرد زبانان عزیز بتوانند به راحتی و آسانی با این نرم افزار کار کنند.

امکانات نرم افزار حسابداری به زبان کردی

از مزیت های نرم افزار حسابداری می توان گفت که با کارایی و دقت در محاسبات این نرم افزار اغلب باعث کاهش هزینه ها میشود. استفاده از یک نرم افزار حسابداری به زبان کردی، به هر یک از اعضای تیم حسابداری این امکان را می دهد که در یک زمان معین کارهای بیشتری انجام دهند. این به نوبه خود می تواند هزینه های حقوق و دستمزد و مدیریت بخش حسابداری را کاهش دهد.

ارائه گزارش های دقیق:

نرم افزار حسابداری به زبان کردی به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات مالی را به موقع به کارکنان خود ارائه دهند. به عنوان مثال، فرض کنید که مدیر مالی یک شرکت به گزارشی از جریان نقدینگی نیاز دارد تا ظرف دو ساعت آینده به جلسه سهامداران ارائه کند. سیستم‌ نرم‌افزار حسابداری سکان دارای ماژول‌های تهیه گزارش میباشد، که کاربران را قادر می‌سازد تا هر نوع گزارش را با پر کردن یک فرم یا کلیک کردن روی یک دکمه ایجاد کنند. ایجاد چنین گزارشی به صورت دستی فرایندی زمانبر خواهد بود ولی با استفاده از نرم افزار حسابداری سکان به راحتی قادر به انجام چنین کاری می باشید.

کاهش ناامیدی با تشکیل پرونده مالیاتی

ثبت مالیات کسب و کار شما می تواند فرآیند پیچیده ای باشد و شما را ملزم به بررسی دقیق تمام معاملات کسب و کارتان می کند. مزایای نرم افزار حسابداری شامل تسهیل این فرآیند با اطمینان از اینکه تمام جزئیات مالی کسب و کار شما در یک مکان است، می شود. این فرآیند به شما این امکان را می‌دهد تا به جای صرف زمان و منابع برای بررسی تمامی فاکتورهای خرید و فروش تمرکز خود را بر ارائه خدمات بهتر برای مشتریان، افزایش بدهید.

  ایجاد فاکتورها

با نرم افزار حسابداری به زبان کردی میتوانید برای هر یک از مشتریان خود یک فاکتور ایجاد کنید. همچنین می‌توانید هر جزئیات خاصی را که به هر مشتری مربوط می‌شود از جمله میزان تخفیفات یا بدهی هر مشتری یا میزان پورسانت هر بازاریاب، اضافه کنید. این عالی نیست!

بهبود کارایی

نرم افزار حسابداری به زبان کردی به شما کمک می کند تا سطح بهره وری شرکت خود را ارتقا دهید. کارمندی که از نرم افزار حسابداری استفاده می کند به شیوه ای سازماندهی شده و کارآمدتر کار خواهد کرد.

    گزارش گیری

نرم افزارهای حسابداری گزارش های مالی تولید می کنند. این گزارش ها حاوی اطلاعاتی در مورد امور مالی شرکت، فعالیت های مالی مختلف و همچنین صورت سود و زیان است. نرم‌افزارهای حسابداری همچنین گزارش‌هایی از پروژه و فهرست دفتر کل و غیره تولید می‌کنند.

 صرفه جویی در زمان

به خاطر داشته باشید که بهبود کارایی منجر به صرفه جویی در زمان می شود و تأثیر آن می تواند برای شرکت شما قابل توجه باشد. با نرم افزار حسابداری به زبان کردی می توانید عملیات حسابداری را آسان کرده و از اتوماسیون به نفع خود استفاده کنید. از آنجایی که برگه ها و  فاکتورها اغلب از قبل آماده هستند( یعنی صفحه فاکتور و گزارشات با سر برگ دلخواه قابل بار گذاری و قابل استفاده است) ، شما فقط باید حداقل اطلاعات را وارد کنید. این به شما کمک می کند تا پروژه های خود را سریعتر تمام کنید و آنها را به موقع انجام دهید.

 تجزیه و تحلیل

یکی از ویژگی های دست کم گرفته شده نرم افزار حسابداری توانایی آن در کمک به تحلیل روند رشد تجارت است. به عنوان مثال می توانید از این برنامه برای پیش بینی وجوه دریافتی و افزایش یا کاهش مطالبات حساب های خود استفاده کنید. در نتیجه، به لطف نرم افزار حسابداری خود قادر خواهید بود یک استراتژی موثر ایجاد کنید، که احتمالاً فرصت های جدیدی را برای تجارت شما ایجاد می کند.

 افزایش دقت

بر کسی پوشیده نیست که داشتن یک گزارش معتبر از امور مالی برای نظارت بر پیشرفت و عملکرد کسب و کار حیاتی است. با استفاده از بهترین برنامه‌های حسابداری، می‌توانید جنبه‌هایی از کار حسابداری را که مستعد اشتباهات و خطاهای انسانی هستند، برطرف کنید. بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری می‌توانند هنگام وارد کردن داده‌ها، تنظیم دارایی‌ها و انتقال وجوه به‌طور خودکار و سریع محاسبات را انجام دهند و کار شما را ساده کنند.

 کسب و کار خود را توسعه و رشد دهید

به دلیل ویژگی های فوق العاده نرم افزار حسابداری به زبان کردی، شما قادر خواهید بود بودجه و نقدینگی خود را همیشه مدیریت کنید. با استفاده از ابزارهای تحلیل نرم افزار ، می‌توانید نیازهای مالی خود را پیش‌بینی کنید و برای هر فعالیتی بودجه مشخصی اختصاص بدهید. به عبارت دیگر، متخصصانی که از نرم افزار حسابداری استفاده می کنند، احتمال بیشتری دارد که شرکت خود را بسیار سریعتر از دیگران گسترش و رشد دهند.

از انعطاف پذیری بیشتر لذت ببرید

با نرم افزار حسابداری سکان، انعطاف پذیری باورنکردنی نیز خواهید داشت. شما قادر خواهید بود امور مالی خود را در هر زمان و از هر مکان مدیریت کنید. بخش های مختلف نرم افزار را به دلخواه خود تغییر دهید و به هر تعداد کاربر می توانید دسترسی بدهید.

  امنیت

امنیت یکی از ویژگی های ضروری هر نرم افزار حسابداری  است. زیرا اگر اطلاعات مالی شما به سرقت برود ضرر زیادی خواهید کرد و سرمایه شما از دست میرود. به لطف برنامه های کاربردی مناسب و روش های رمزگذاری، داده های شما همیشه امن و مطمئن خواهند بود. این دلیل دیگری است که نرم افزار حسابداری به زبان کردی را به یک راه حل بسیار مطلوب تبدیل می کند و متخصصان حوزه حسابداری آن را ترجیح می دهند.

   تعامل با مشتری

نرم افزار حسابداری فقط برای حسابداران نیست. این نرم افزار قابلیت این را دارد که به درگاه های پرداخت آنلاین متصل شود. همچنین میتواند به سیستم پوز و کارت خوان نیز متصل شود تا سوابق مشتریانی که به صورت حضوری خرید میکنند را ثبت و نگهداری کنید.

تمام ویژگی های فوق در نرم افزار حسابداری به زبان کردی سکان گنجانده شده است و می توانید با استفاده از این نرم افزار حسابداری که به زبان مادری شما عزیزان طراحی شده است، نهایت لذت را ببرید و همواره با خیالی راحت از این نرم افزار استفاده کنید.

انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب برای حرفه شما

هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود، گزینه های زیادی دارید که فقط برخی از آن ها مناسب هستند. مناسب ترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما به موقعیت شما و نیازهای حسابداری شغل شما بستگی دارد. برای این کار، باید اندازه کسب و کار خود (چه کسب و کار شما محلی یا بین المللی باشد) و تعداد کارمندانی که دارید را در نظر بگیرید. شما باید این فاکتورها را در نظر بگیرید زیرا به شما کمک می کنند تا تعیین کنید کدام نرم افزار برای تجارت شما بهترین است.

نرم افزار حسابداری به زبان کردی، مزایای مختلفی را به ویژه از نظر کارایی، اتوماسیون و انعطاف پذیری به شما ارائه می دهد.می‌توان گفت نرم‌افزار حسابداری یکی از عناصر ضروری است که به شما در مدیریت کسب‌وکار به‌ویژه امور حسابداری کمک می‌کند. نرم‌افزار حسابداری سکان به شما این امکان را می‌دهند که سوابق دقیق و به‌روز ایجاد کنید و در عین حال تلاش و زمان خود را روی حیاتی‌ترین جنبه‌های کسب‌وکارتان متمرکز کنید. نرم افزار حسابداری به زبان کردی،عالی می باشد زیرا به شما امکان می دهند به راحتی و به سرعت گزارش تولید کنید تا بتوانید در زمان مناسب تصمیمات درستی برای کسب و کار خود بگیرید. امکان ارسال پیامک برای هر مناسبت و ارائه هرگونه تخفیف و اطلاع دادن به مشتریان از میزان بدهی خود، ویژگی دیگری است که شرکت سکان برای رفاه حال شما کرد زبانان عزیز در نرم افزار حسابداری به زبان کردی قرار داده است.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار حسابداری سکان عبارتند از:

تهیه نسخه پشتیبان از داده های مالی برای جلوگیری از بین رفتن اطلاعات

قابلیت اتصال به دستگاه پرینتر برای چاپ فاکتورها

ارائه قیمت های پیشنهادی برای محصولات بر اساس میزان فروش ماهانه

مدیریت موجودی انبارها و انبارگردانی اتوماتیک

تهیه گزارش های متنوع

چاپ اظهارنامه های مالیاتی با سربرگ سازمان امور مالیاتی

یادداشت پایانی

امروزه متخصصان در صنایع مختلف از نرم افزار حسابداری استفاده می کنند. استفاده از نرم افزار حسابداری نه تنها مزایای قابل توجهی را برای یک شرکت از نظر کارایی ایجاد می کند، بلکه جنبه های مختلف عملکرد حسابداری شرکت را نیز به طور قابل توجهی ارتقا می کند. در این مقاله به بررسی کارهایی که نرم افزار حسابداری می تواند انجام دهد و مزایای آن پرداختیم.

برای کسب مشاوره و راهنمایی در جهت خرید نرم افزار حسابداری به زبان کردی حتما با تیم سکان در ارتباط باشید. این تیم سعی دارد با ارائه بهترین مشاوره به شما کمک کند تا بهترین نرم افزار حسابداری را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

برچسب‌ها:

T-manager

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزار حسابداری سکان می باشد. طراحی و پشتیبانی توسط:گروه بین المللی سما

 

question