محصول به سبد خرید اضافه شد
0

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چه امکاناتی دارد؟

افتتاح یک فروشگاه یک موفقیت بزرگ است. با این حال، برای لذت بردن از سود حاصله و داشتن درآمد پایدار باید امور مالی خود را به درستی مدیریت کنید. استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی کمک مناسبی برای رونق کسب و کار شما است. بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما، نرم افزاری است که استفاده از آن آسان و مقرون به صرفه باشد و نیازهای مالی منحصر به فرد شما را برآورده کند.

با جستجوی نرم افزار حسابداری فروشگاهی مناسب، بدون شک با مجموعه محصولات شرکت سکان مواجه خواهید شد.نرم افزار حسابداری سکان یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های حسابداری برای انواع کسب و کارها است.

کدام نرم افزار حسابداری مناسب فروشگاه ها است؟

هدف اولیه نرم افزار حسابداری فروشگاهی، متمرکز کردن تمام داده های مرتبط با حسابداری در یک سیستم و ارائه ارقام دقیق به مالکان است. در ابتدایی ترین سطح، نرم افزار حسابداری مشاغل ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

  • پیگیری پرداختنی ها و دریافتنی ها: میتوان با این نرم افزار پرداخت های که صورت گرفته است را پیگیری کنید و سایر هزینه ها را با دقت بررسی کنید.
  • مدیریت موجودی: گزارشی از کالاهای موجود در انبار و کالاهای مرجوع شده دریافت کنید. میتوانید برای سرمایه گذاری بلند مدت برنامه ریزی کنید.
  • تجزیه و تحلیل:  تعیین حاشیه سود فروش برای هر محصول و نظارت بر عملکرد سایر بخش ها در سطوح مختلف، از جمله محصول، کارمند، مکان، تاریخ و زمان از ویژگی های نرم افزار حسابداری فروشگاهی است.

چرا از نرم افزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنیم؟

در ادامه به تاثیراتی که نرم افزار حسابداری روی روند رشد و توسعه کسب و کارها می گذارد، می پردازیم. برای ادامه هر شغل و حرفه ای و ساختن آینده خوب برای خود و فرزندانتان استفاده از نرم افزار حسابداری که بتوانید به وسیله آن میزان دارایی های خود را محاسبه کنید بهترین گزینه است.

1)کارایی را بهبود می بخشد

شما می خواهید بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن اداره کنید. این امر به ویژه برای انجام وظایف اداری که شما را از رشد کسب و کارتان باز می دارد، صادق است. یادگیری نحوهی استفاده از نرم افزار حسابداری، شما را از شر فاکتورهای کاغذی نجات میدهد و شما میتوانید روی کارهای سودآور تمرکز کنید.

بسیاری از نرم افزارهای حسابداری به شما این امکان را می دهند که حسابداری خود را در چند مرحله ساده تکمیل کنید. شما به سادگی تراکنش های کسب و کار خود را وارد میکنید و نرم افزار مجموع را محاسبه می کند. اگر از نرم افزار حسابداری سکان استفاده می کنید، می توانید حسابداری خود را از هر جایی انجام دهید.نرم افزار حسابداری فروشگاهی همچنین اطلاعات شما را در یک مکان نگه می دارد و ارجاع به تراکنش های گذشته را آسان می کند. شما دیگر زمانی برای بررسی صورت حساب ها تلف نخواهید کرد.

2) حسابداری شما را خودکار می کند

بخش های مختلف نرم افزار حسابداری فروشگاهی سکان را بسته به نیاز خود می توانید تغییر دهید. برنامه می‌تواند به مقدار زیادی تراکنش ها را ثبت کند، صورت‌حساب‌ها را جمع‌آوری کند و فاکتور تولید کند. وقتی نرم افزار مجموع درآمد و هزینه ها را برای شما محاسبه می کند، احتمال خطا کمتر است. این بدان معناست که شما تصویر واضح تری از نتیجه کسب و کار خود خواهید داشت.

3) تشکیل پرونده مالیاتی را ساده می کند

سوابق بهم ریخته ممکن است هنگام ثبت مالیات برای شما مشکل ایجاد کند. اطلاعات نادرست در مورد مالیات می تواند جریمه ها و مسائل حقوقی احتمالی را برای شما به همراه داشته باشد. مگر اینکه مطمئن باشید هرگز رسیدی را گم نمی‌کنید یا سفارشات را اشتباه ثبت نمی‌کنید، نرم‌افزار حسابداری سکان ممکن است بهترین گزینه برای حسابداری شما باشد.نرم افزار حسابداری فروشگاهی معاملات کسب و کار شما را سازماندهی می کند. حسابداران برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی زمان کمتری را صرف میکنند.

4) ثبت تمامی اسناد و مدارک

برای ارائه مدارک لازم به سازمان امور مالیاتی و دیگر ادارات دولتی، باید سوابق حسابداری دقیق و کاملی داشته باشید. کارشناسان تمامی صورتحساب های شما را به دقت بررسی می کنند و اگر آنها سند یا مدرکی پیدا کنند که با اطلاعات شما مغایر باشد حتما با شما برخورد قانونی میکنند. در این صورت مجبور به پرداخت جریمه های زیادی می شوید. پس، از ابتدای شروع کسب و کار خودتان از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی مطمئن استفاده کنید تا هیچ وقت به مشکل برنخورید.

5) گزارش گیری:

نگاهی به سوابق گذشته نیز به شما در برنامه ریزی برای نقدینگی کمک می کند. با مقایسه درآمد و هزینه های امسال خود با سالهای پیش، می توانید میزان درآمد سالهای آینده خودتان را پیش بینی کنید. از پیش بینی های خود برای ایجاد یک بودجه تجاری و تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید استفاده کنید.

 

6) ارسال پیامک:

برای این که مشتریان را از تخفیفات فروشگاه با خبر کنید بهتر است برای آنها پیامک ارسال کنید. اگر مشتری فاکتور خود را پرداخت نکرده می توانید با ارسال پیامک او را از میزان بدهی خود و نحوه پرداخت آن با خبر کنید.

 

طراحی نرم افزار حسابداری فروشگاهی به چند زبان زنده دنیا

تیم فنی و مهندسی سکان در جهت رفع نیازهای حسابداری برای تمامی افراد جامعه و با تحقیقاتی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که تجار و کسانی که قصد مهاجرت دارند به دنبال نرم افزار حسابداری هستند که بتوانند به وسیله آن معاملات خود را با شرکای تجاری خود به اشتراک بگذارند در همین راستا نرم افزار حسابداری به زبان عربی را طراحی کرده است که هر شخصی که با زبان عربی آشنایی دارد بتواند از این نرم افزار استفاده کند.

ساکنین غرب کشور که به زبان کردی صحبت میکنند برای رفع نیاز های حسابداری خود و داشتن تحلیل درستی بر میزان سرمایه خود میتوانند از نرم افزار حسابداری به زبان کردی که برای مردم غیور کرد زبان ایران و کشورهای همسایه ایران طراحی شده است، بهره مند شوند.

 برای گرفتن مشاوره و راهنمایی در جهت نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری فروشگاهی حتما با تیم سکان در ارتباط باشید تا بهترین نرم افزار حسابداری را برای حرفه شما معرفی کنند.

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزار حسابداری سکان می باشد. طراحی و پشتیبانی توسط:گروه بین المللی سما

 

question